tisdag 24 februari 2015

Min första trädgård

Häromdagen hittade jag denna bild från en hörna av vår första trädgård som vi hade när vi bodde i London för tio-tolv år sedan. Eller "trädgård" är kanske att ta i eftersom det varken fanns några träd eller något annat grönt. Hursomhelst så var det en ljuvlig stensatt yta som var som gjord för en krukträdgård.

Jag fnissar lite när jag ser alla de små ynkliga krukorna - bara ett av alla rookie-misstag som gjordes under dessa år. Kan inte låta bli att tänka på hur det kunde ha blivit om jag haft lite mer koll, till exempel på att gödning är en bra sak när man ska odla...:-)



1 kommentar:

  1. Man kan inte veta allt när man börjar. Det viktigast är att man börjar och sedan vill veta mera.
    Du började att odla i krukor och nu vet du så mycket mera.
    Jag tycker det var fint.
    Allt gott
    Annika

    SvaraRadera