fredag 16 oktober 2015

Blommig Fredag - Sommarens största njutning!

Precis som jag läser och hör många andra säga, så har jag rätt svårt att sitta ner och bara njuta av min trädgård - det finns ju alltid något mer att fixa till... Därför njuter jag som mest när jag eller vi har gäster och jag faktiskt inte kan ligga på knä i Fristadsbrallorna längre.

Här är det dukat för tjejmiddag i växthuset i början av juli då barnen och maken redan befann sig i sommarstugan. Egentid av högsta kvalité!



Fler njutningsfulla bilder hittar du hos Bland rosor och bladlöss på länken nedan:



16 kommentarer:

  1. Underbart vacker dukning! Det måste så klart vara en njutning att sätta sig till bords där!

    SvaraRadera
  2. Så vackert bord! Förstår att ni hade en trevlig stund:-)
    Trevlig helg!
    Titti

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken härlig stund att njuta vännerna, trädgården, dukningen och allt det goda... Vackert och inbjudande. En njutning i sig är det att kunna plocka och sätta i vas och glas, det är något som jag riktigt saknar under vintern.
    kram
    Katarina

    SvaraRadera
  4. Härligt med tjejmiddag! Och vilken fin dukning!

    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  5. Sikke et smuktdækket bord.
    Det er en helt vidunderlig stemning, du har formået at skabe.

    Pigemiddag i væksthuset lyder bare SÅ hyggeligt.

    Kærlige grønne hilsner fra Nordjylland

    SvaraRadera
  6. Underbar dukning :) Så duktig du är! //Victoria

    SvaraRadera
  7. Det är bra härligt när man får dela sin trädgård med andra. Då njuter även jag så fint bord du dukat
    Ha det gott i helgen
    Kram Meta

    SvaraRadera
  8. Vilken fin dukning! Du får se till att bjuda hem vänner oftare då så du får njuta av din vackra trädgård ;-)
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  9. Så fin dukning! Snyggt med tallrikar, blommor och allt i samma vackra sommartoner.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  10. Det ser verkligen ut som att både du och gästerna fick njuta en stund!
    Skön söndag på dig!

    SvaraRadera
  11. Oj så vackert! Där skulle man velat varit med! Trevlig vecka, kram Ewa :)

    SvaraRadera
  12. Det gjelder å nyte mens man holder på :) Jeg likte godt tallerknene dine

    SvaraRadera
  13. Ja det var njutbart!
    Allt gott
    Annika

    SvaraRadera
  14. Jag fattar precis. Jag har också svårt att låta bli...
    Många tjejmiddagar borde man ha ;)

    Ha det gott!

    //Veronica

    SvaraRadera
  15. Åhh så vackert med alla pioner!!
    Men så härligt för dina väninnor att få komma till ett sånt vackert dukat bord i ditt fina växthus !
    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvaraRadera